سرویس آسانسور

سرویس و نگهداری دوره ای آسانسور از اهمیت بالایی در ساختمان برخوردار است.

سرویس آسانسور

سرویس و نگهداری دوره ای آسانسور از اهمیت بالایی در ساختمان برخوردار است.

سرویس و نگهداری آسانسور به معنای بررسی کامل لوازم و تجهیزات سیستم و بازدید مداوم و دوره ای کارکرد کیفی آسانسورپس از نصب آن می باشد. اصولا کلیه سیستم های مکانیکی به دلیل استهلاک وفرسودگی ناشی از استفاده مستمر نیازمند نگهداری بازرسی متناوب در زمانبندی های مشخص می باشد

  • ۰
  • ۰

چه زمانی نیاز به تعمیرات آسانسور داریم؟

آسانسور نیاز به سرویس ماهانه توسط افراد متخصص دارد. اما از آنجا که آسانسور یک مکانیزم پیچیده از تعداد زیادی قطعه می‌باشد، ممکن است به صورت اضطراری نیاز به تعمیر داشته باشد. همچنین گاهی بواسطه تعمیر غیر حرفه‌ای توسط اشخاص غیر متخصص هم ممکن است این امر ضرورت پیدا کند.

در این زمینه دانستن نکاتی در مورد تشخیص خرابی آسانسور و پیشگیری از وقوع حوادث بیشتر برای هر شخص لازم است. گاهی اوقات با کوچکترین نشانه ها میتوان خرابی آسانسور را تشخیص داد و نسبت به تعمیر آن اقدام کرد.

صدای نامتعارف آسانسور

یکی از ساده‌ترین راه‌های تشخیص خرابی آسانسور، صداهای اضافی و نامتعارف در زمان کار کردن آسانسور است. از آنجا که هر شخص در طول سالیان متوالی به صدای کار کردن طبیعی آسانسور عادت کرده، با کوچکترین تغییر در آن می‌تواند خراب شدن آن را تشخیص دهد. اگر با این مورد روبرو شدید با شرکت خدمات آسانسور خود تماس بگیرید.

از کار افتادن مداوم آسانسور

یکی از مشکلاتی که ممکن است همه ما تجربه کرده باشیم، از کار افتادن آسانسور هنگام کار کردن است.

  • ۰۱/۰۲/۲۱
  • هنگامه میرزایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی