سرویس آسانسور

سرویس و نگهداری دوره ای آسانسور از اهمیت بالایی در ساختمان برخوردار است.

سرویس آسانسور

سرویس و نگهداری دوره ای آسانسور از اهمیت بالایی در ساختمان برخوردار است.

سرویس و نگهداری آسانسور به معنای بررسی کامل لوازم و تجهیزات سیستم و بازدید مداوم و دوره ای کارکرد کیفی آسانسورپس از نصب آن می باشد. اصولا کلیه سیستم های مکانیکی به دلیل استهلاک وفرسودگی ناشی از استفاده مستمر نیازمند نگهداری بازرسی متناوب در زمانبندی های مشخص می باشد

  • ۰
  • ۰

نکاتی در مورد تعمیر آسانسور

فرقی نمی‌کند آسانسوری که از آن استفاده می‌کنید، چه برندی و ساخت کجا باشد. تمامی آسانسورها نیازمند سرویس و نگهداری به صورت مداوم هستند. رفع خرابی به موقع آسانسور می‌تواند شما را از هزینه های بالای تعمیرات آسانسور در آینده دور نگه دارد.

 

کار را به کاردان بسپارید

فارق از اینکه آسانسور شما چه مشکلی دارد و به چه نوع تعمیراتی احتیاج دارد، انتخاب یک شرکت با تجربه با تکنسین‌های توانا می‌تواند در صرف هزینه کمتر و دریافت خدمات با کیفیت شما را یاری کند.

 

آسانسور به واسطه دارا بودن بخش‌های مختلف و حساس باید حتما توسط افراد متخصص تعمیر و نگهداری شود تا به کارآیی و کیفیت آسانسور شما لطمه‌ای وارد نشود.

 

صرفه جویی ممنوع

شاید بعضی مواقع به واسطه سرویس آسانسور متحمل هزینه هایی شوید که برای شما زیاد خوشایند نباشد و تصمیم به حذف آنها بگیرید. اینکار نه تنها با به خطر انداختن جان افراد همراه است بلکه در نهایت موجب پرداخت هزینه بیشتر بواسطه خرابی‌های آینده می‌گردد.

 

حتی زمانی که نیاز به تعمیر آسانسور دارید در هزینه ها صرفه جویی نکنید و علاوه بر صرف هزینه بیشتر برای انتخاب افراد متخصص، قطعات با کیفیت نیز برای آسانسور خود تهیه کنید.

  • ۰۱/۰۲/۲۰
  • هنگامه میرزایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی