سرویس آسانسور

سرویس و نگهداری دوره ای آسانسور از اهمیت بالایی در ساختمان برخوردار است.

سرویس آسانسور

سرویس و نگهداری دوره ای آسانسور از اهمیت بالایی در ساختمان برخوردار است.

سرویس و نگهداری آسانسور به معنای بررسی کامل لوازم و تجهیزات سیستم و بازدید مداوم و دوره ای کارکرد کیفی آسانسورپس از نصب آن می باشد. اصولا کلیه سیستم های مکانیکی به دلیل استهلاک وفرسودگی ناشی از استفاده مستمر نیازمند نگهداری بازرسی متناوب در زمانبندی های مشخص می باشد

  • ۰
  • ۰

سرویس دوره ای کدهای ایمنی آسانسورها

 

ایمنی باید دلیل اصلی در نظر گرفتن سرویس و نوسازی آسانسور باشد. آسانسورهایی که فاقد آخرین فن آوری و تجهیزات هستند می توانند خطرناک باشند و مستعد خاموش شدن غیر منتظره خواهند بود. همچنین تلفن های اضطراری در این دسته از آسانسورها کار نمی کند ، درب ها به خوبی باز و بسته نمی شود و مشکلات جدی دیگری خواهند داشت. از این رو لازم است که آسانسورها از کدهای استاندارد ساختمان و ایمنی استفاده کنند و همین موضوع باعث اهمیت سرویس دوره ای آسانسور ها می گردد.

 

بهبود کارآیی

آسانسورهای ناکارآمد پول و انرژی و در نتیجه هزینه زیادی هدر می دهند. مدت زمان انتظار طولانی ناشی از آسانسورهای ناکارآمد می تواند باعث ناآرامی در بین مستاجران شود. به روزرسانی سیستم به آرامتر و روانتر شدن سواری کمک خواهد کرد و در نتیجه هزینه تعمیرات کاهش خواهد یافت. از این رو تشخیص فواصل مدت زمان سرویس آسانسور توسط مدیر ساختمان بسیار حائز اهمیت است.

 

مدت زمان سرویس آسانسور بستگی به نوع و مدل آسانسورها و نیز تعداد توقف در آن ها دارد. اگر سرویسکار با نوع و عملکرد آسانسور مربوطه آشنایی کامل داشته باشد و البته دارای مهارت و تجربه نیز باشد ، در کمترین زمان ممکن به بررسی و سرویس تمامی بخش های آن می پردازد. کسب تجربه و مهارت در انجام خدمات آسانسور مستلزم گذراندن دوره های آموزشی و نیز انجام عملیات های متعدد می باشد.

  • ۰۰/۰۹/۲۸
  • هنگامه میرزایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی