سرویس آسانسور

سرویس و نگهداری دوره ای آسانسور از اهمیت بالایی در ساختمان برخوردار است.

سرویس آسانسور

سرویس و نگهداری دوره ای آسانسور از اهمیت بالایی در ساختمان برخوردار است.

سرویس و نگهداری آسانسور به معنای بررسی کامل لوازم و تجهیزات سیستم و بازدید مداوم و دوره ای کارکرد کیفی آسانسورپس از نصب آن می باشد. اصولا کلیه سیستم های مکانیکی به دلیل استهلاک وفرسودگی ناشی از استفاده مستمر نیازمند نگهداری بازرسی متناوب در زمانبندی های مشخص می باشد

  • ۰
  • ۰

موارد کلیدی نشان دهنده فرا رسیدن مدت زمان سرویس آسانسور

طول عمر اجزای آسانسور بیشتر از 20 سال باشد

معمول است که بخواهید تا حد امکان از تجهیزات آسانسور حداکثر استفاده را ببرید. تجهیزات آسانسور منسوخ شده می تواند خطرات ایمنی را برای سرنشینان ایجاد کند. اجزای ناقص و خراب ، درب های غیر قابل اطمینان و سایر موارد به ظاهر کوچک مشکلات بسیار جدی ایجاد می کنند. نوسازی آسانسورها هر 20 الی 25 سال بهترین راه برای به حداقل رساندن این خطرات است. علاوه بر این با افزایش سن تجهیزات آسانسور ، منسوخ شدن تجهیزات موضوع مهمی محسوب می شود زیرا دستیابی به قطعات و تجهیزات تعویض شده دشوارتر خواهد بود!

 

خرابی مداوم آسانسورها

در مجموعه آس ما متعهد هستیم سرویس دوره ای آسانسور را متناسب با نیاز شما انجام دهیم. توجه داشته باشید که هر چند وقت یکبار برای سرویس قطعات آسانسور با تکنسین ها تماس می گیرید. آسانسور شما هر چند وقت یکبار خراب می شود ؟ هر سه ماه ؟ هر شش ماه ؟ اگر بیشتر از حد معمول برای تعمیر و سرویس آسانسور خود با شرکت های خدماتی تماس گرفته اید ، ممکن است زمان نوسازی آسانسور شما فرا رسیده باشد!

 

افزایش هزینه سرویس و تعمیر آسانسور

هزینه های سرویس دوره ای آسانسور ساختمان خود را محاسبه کنید. غالبا مدیران ساختمان می دانند که در صورت مدرن سازی تجهیزات خود ، در هزینه های بیشتری صرفه جویی می شود. هرگز نگذارید ترس از هزینه های خدمات ، مانع از داشتن تجهیزات ایمن و کارآمد شود. تیم تخصصی آس مقرون به صرفه ترین گزینه های سرویس ماهیانه آسانسور را به شما ارائه می دهد.

  • ۰۰/۰۹/۲۵
  • هنگامه میرزایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی