سرویس آسانسور

سرویس و نگهداری دوره ای آسانسور از اهمیت بالایی در ساختمان برخوردار است.

سرویس آسانسور

سرویس و نگهداری دوره ای آسانسور از اهمیت بالایی در ساختمان برخوردار است.

سرویس و نگهداری آسانسور به معنای بررسی کامل لوازم و تجهیزات سیستم و بازدید مداوم و دوره ای کارکرد کیفی آسانسورپس از نصب آن می باشد. اصولا کلیه سیستم های مکانیکی به دلیل استهلاک وفرسودگی ناشی از استفاده مستمر نیازمند نگهداری بازرسی متناوب در زمانبندی های مشخص می باشد

  • ۰
  • ۰

دلایل ایجاد نقص در سیستم آسانسورها

 

برای آنکه هر آسانسور بتواند بطور صحیح به فعالیت خود ادامه دهد باید اصول فنی را رعایت کنیم تا در کارایی آسانسور اختلال ایجاد نشود و شاهد بالاترین کیفیت از آن باشیم. این اصول فنی شامل موارد زیر می‌شود:

 

تعیین ظرفیت به ازای هر نفر

میزان سرعت

مقدار ارتفاع

کنترل درب‌ها

مکان قرارگیری آسانسور

ولتاژ برق و بسیاری موارد دیگر.

 

مسلما بدون انجام بررسی‌های دقیق بر روی این پارامترها توسط مهندسین مربوطه، نمی‌توان انتظار داشت که تجهیزات بکار رفته در دستگاهی با این عظمت، بدون عیب، منظم و با طول عمر بالا به فعالیت خود ادامه دهند. در واقع باید بگوییم که حتی اگر متریال و تجهیزات بکار رفته در ساخت آسانسورها بسیار باکیفیت باشد، باز هم احتمال از کار افتادن و خرابی آن‌ها وجود دارد و همواره نیاز به حضور افراد باسابقه و متخصص برای ارائه بهترین خدمات سرویس و نگهداری آسانسور احساس می‌شود.

 

در ادامه قصد داریم به برخی از مهم‌ترین دلایل ایجاد نقص در سیستم آسانسورها اشاره کنیم. در صورت بروز هر یک از مشکلات زیر، نیاز به سرویس و نگهداری آسانسور الزامی می‌باشد.

  • ۰۰/۰۹/۱۷
  • هنگامه میرزایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی