سرویس آسانسور

سرویس و نگهداری دوره ای آسانسور از اهمیت بالایی در ساختمان برخوردار است.

سرویس آسانسور

سرویس و نگهداری دوره ای آسانسور از اهمیت بالایی در ساختمان برخوردار است.

سرویس و نگهداری آسانسور به معنای بررسی کامل لوازم و تجهیزات سیستم و بازدید مداوم و دوره ای کارکرد کیفی آسانسورپس از نصب آن می باشد. اصولا کلیه سیستم های مکانیکی به دلیل استهلاک وفرسودگی ناشی از استفاده مستمر نیازمند نگهداری بازرسی متناوب در زمانبندی های مشخص می باشد

  • ۰
  • ۰

سرویس دوره ای آسانسور

آسانسورها سیستم های بسیار پیچیده ای هستند که شامل بخش های مختلفی بوده و برای اطمینان از سواری ایمن ، روان و بدون وقفه برای مسافران به تعمیر و نگهداری و سرویس دوره ای نیاز دارند. این قطعات بر اساس جایگاهشان ( مثلا قرارگیری در کابین ، بالابر و یا اتاق ماشین ) دسته بندی می شوند. موسسه آس قادر به اجرای تعمیرات کلی آسانسور مطابق با خواسته و نیاز مشتریان و همچنین نوع آسانسورهای موجود می باشد. همچنین شرکت آس طیف گسترده ای از خدمات بازرسی دوره ای را برای آسانسور فراهم می کند. شرایط بی شماری وجود دارد که در آن قوانین ملی خواستار بازرسی اجباری از آسانسور بوده که باید توسط یک سازمان بازرسی تایید شده یا یک متخصص واجد شرایط خاص انجام می شود. با سرویس آسانسور ، صاحبان آن ها اطمینان حاصل می کنند که تمامی اجزای آسانسور به درستی کار می کند و ایمنی سرنشینان در اولویت قرار دارد.

 

آسانسور از یک کابین سکو تشکیل شده است که کار آن بالا و پایین بردن افراد و اشیا به صورت عمودی از ارتفاع های کم و یا زیاد می باشد. امروزه آسانسور ، به ویژه در شهرها ، به ابزاری ضروری تبدیل شده است. استفاده از آسانسور بدون بازرسی دوره ای غیرقانونی و بسیار خطرناک است. اگر سرویس دوره ای آسانسور انجام نشود ، هم خطرهای جدی در کمین سرنشینان خواهد بود و هم ممکن است مدیر ساختمان جریمه های سنگینی شود. تعمیر و نگهداری آسانسور به صورت ماهانه برای بررسی وضعیت عمومی آسانسور و رفع نقایص آن انجام می شود. با این حال ، بازرسی دوره ای یک بازرسی دقیق است تا مشخص شود آیا آسانسور از نظر ایمنی جانی و مالی برای استفاده مناسب است یا خیر!

 

در حقیقت آسانسورهایی که برای حمل و نقل مردم و بار استفاده می شوند ، باید به گونه ای کار کنند که سلامتی و ایمنی مردم و همه موجودات زنده و محیط زیست را تهدید نکنند. اورهال آسانسور که هر ساله باید انجام شود توسط مهندسین مکانیک یا مهندسین الکترونیکی یا پرسنلی که در زمینه کنترل دوره ای آسانسور آموزش دیده اند ، انجام می شود.

  • ۰۰/۰۷/۲۹
  • هنگامه میرزایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی