سرویس آسانسور

سرویس و نگهداری دوره ای آسانسور از اهمیت بالایی در ساختمان برخوردار است.

سرویس آسانسور

سرویس و نگهداری دوره ای آسانسور از اهمیت بالایی در ساختمان برخوردار است.

سرویس و نگهداری آسانسور به معنای بررسی کامل لوازم و تجهیزات سیستم و بازدید مداوم و دوره ای کارکرد کیفی آسانسورپس از نصب آن می باشد. اصولا کلیه سیستم های مکانیکی به دلیل استهلاک وفرسودگی ناشی از استفاده مستمر نیازمند نگهداری بازرسی متناوب در زمانبندی های مشخص می باشد

  • ۰
  • ۰

سرویس و نگهداری آسانسور چیست؟

امروزه اهمیت استفاده از آسانسور را همه ما درک می کنیم. استفاده از این وسیله نقلیه زندگی را برای ما آسان تر کرده است. فرقی ندارد که در منزل ، محیط کار و یا فضاهای تجاری آسانسور نصب شده باشد ، این وسیله نقلیه یک اختراع عالی برای جا به جایی راحت از یک مکان به مکانی دیگر است. اما باید در نظر داشته باشید که همانند سایر وسایل کامپیوتری و موتوری ، آسانسورها نیز هر از گاهی نیاز به تعمیر دارند و اینجاست که شما نیاز به یک شرکت خدماتی حرفه ای برای سرویس و نگهداری آسانسور ساختمان خود خواهید داشت.
همانند سایر تجهیزات مدرن ، آسانسورها نیز تکامل یافته و تکنولوژی آن ها رو به پیشرفت است. آسانسورها در طول عمر خود نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. تکنسین های شرکت خدماتی آس امکان سرویس آسانسور ، سرویس و نگهداری ، مدرن سازی و بازرسی و سایر خدمات آسانسورهای مسکونی را برای شما فراهم می کنند.

زمانی که آسانسور خراب شود کارکنان ، مشتریان ، فروشندگان و بازدیدکنندگان را تحت تاثیر قرار می دهد. در حقیقت از کار افتادگی آسانسور بر روند کار تاثیر منفی گذاشته و جا به جایی وسایل از یک طبقه به طبقه دیگر دشوار خواهد شد. برای کسانی که آسانسور در منزل خود دارند ، خدمات تعمیراتی برای کمک به اشخاصی که در مرحله اول به آسانسور نیاز دارند ، بسیار ضروری است.
خراب شدن آسانسور به مرور زمان باعث پوسیدگی و خوردگی شده و این پوسیدگی باعث از کار افتادن آسانسور می گردد. متخصصان شرکت اوج فراز بیهق  با کدها ، بهترین شیوه ها و نیازهای ساختاری در سطح تجاری و مسکونی آشنا هستند. اگر وضعیت آسانسور به قدری بد باشد که نه تنها نیاز به سرویس و نگهداری بلکه نیاز به نوسازی و به روز رسانی داشته باشد ، متخصصان شرکت اوج فراز بیهق با بهترین راهکارها این مشکلات را حل خواهند کرد.

 

  • ۰۰/۰۷/۲۸
  • هنگامه میرزایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی