سرویس آسانسور

سرویس و نگهداری دوره ای آسانسور از اهمیت بالایی در ساختمان برخوردار است.

سرویس آسانسور

سرویس و نگهداری دوره ای آسانسور از اهمیت بالایی در ساختمان برخوردار است.

سرویس و نگهداری آسانسور به معنای بررسی کامل لوازم و تجهیزات سیستم و بازدید مداوم و دوره ای کارکرد کیفی آسانسورپس از نصب آن می باشد. اصولا کلیه سیستم های مکانیکی به دلیل استهلاک وفرسودگی ناشی از استفاده مستمر نیازمند نگهداری بازرسی متناوب در زمانبندی های مشخص می باشد

  • ۰
  • ۰

اصطلاح روشنایی به تجهیزاتی اطلاق می شود که هدف اولیه آن تولید نور است. این به طور معمول نوعی لامپ است، اما روشنایی همچنین می تواند به استفاده از نور طبیعی برای ارائه روشنایی اشاره کند.

 

نور تابش الکترومغناطیسی است که در بخش خاصی از طیف الکترومغناطیسی وجود دارد. از نظر «نور مرئی» یعنی آن که حس دید را قادر می سازد، بخشی از طیف است که می تواند توسط چشم شناسایی و دیده شود.

 

سطح نور بر روی یک سطح به عنوان ‘روشنایی’ توصیف شده است و در لوکس lx اندازه گیری می شود، جایی که یک لوکس برابر با یک لومن در هر متر مربع lm/m²) و یک لومن واحد SI (سیستم بین المللی) شار نورانی است و کمیت نور ساطع شده توسط یک لامپ یا دریافت شده در یک سطح را توصیف می کند.

اهمیت روشنایی چاه آسانسور

از سطح روشنایی نباید غافل شد زیرا این مهم است که چهره افراد روبرو به راحتی قابل شناسایی و شناسایی است. نور پراکنده، ایجاد شده اگرچه یک پوشش عقیق است، یک روشنایی محتاط و یکنواخت را فراهم می کند. از دیگر مزایای این نورپردازی عمومی ، تابش خفیف و کم آن است؛ به ویژه در چشم بیمارانی که روی تخت بیمارستان منتقل می شوند. با لامپ آسانسور ، لابی یا راهرو آسانسور احساسی راحت و دوستانه به شما می دهد. بنابراین ، دیوارهای نصب شده یا نقاشی ها از طریق نور پرتو نامتقارن بر روی آن برجسته می شوند.

 

میزان روشنایی خارج از آسانسور باید حداقل ۱۰۰ لوکس باشد. در داخل آسانسور ، نیاز لوکس یکسان است ، اما یکنواختی باید بیشتر باشد. از آنجا که از لابی های آسانسور به طور معمول ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز در بیمارستان استفاده می شود ، سنسورهای تشخیص حرکت ممکن است به میزان کامل به صرفه جویی در انرژی کمک نکنند. با این وجود ، محصولات ممکن است با حسگرهای یکپارچه نور روز و یا حرکت و همچنین چراغ های اضطراری LED تنظیم شوند.

  • ۰۰/۰۶/۳۰
  • هنگامه میرزایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی