سرویس آسانسور

سرویس و نگهداری دوره ای آسانسور از اهمیت بالایی در ساختمان برخوردار است.

سرویس آسانسور

سرویس و نگهداری دوره ای آسانسور از اهمیت بالایی در ساختمان برخوردار است.

سرویس و نگهداری آسانسور به معنای بررسی کامل لوازم و تجهیزات سیستم و بازدید مداوم و دوره ای کارکرد کیفی آسانسورپس از نصب آن می باشد. اصولا کلیه سیستم های مکانیکی به دلیل استهلاک وفرسودگی ناشی از استفاده مستمر نیازمند نگهداری بازرسی متناوب در زمانبندی های مشخص می باشد

  • ۰
  • ۰

امروزه در سطح جهان انواع مختلفی از تابلوهای فرمان وجود دارند که از آنها برای نصب و راه‎اندازی انواع مختلفی از آسانسور استفاده می‎شود. در تمامی این تابلوهای فرمان از میکروکنترلر استفاده شده است. البته این قطعه دارای انواع مختلفی بوده است که در صورت خرابی و نقص در عملکرد می‎توانید در قالب خدمات تعمیر آسانسور مشکل بوجود آمده را برطرف سازید. Avr، 8051 و pic از انواع مختلف میکروکنترلر می‎باشند که در انواع مختلفی از تابلوهای فرمان مورد استفاده قرار می‎گیرند. این قطعات در سرتاسر جهان توسط شرکت آسانسور ‎های متعددی ساخته می‎شود و در اختیار فعالان در این زمینه قرار می‎گیرد.

 

میکروکنترلرها در واقع ای سی‎هایی هستند می‎توان آنها را برنامه‎ریزی کرد. یکی از وظایف اصلی این قطعات پردازش سریع اطلاعات و داده‎ها می‎باشد. در صورتی که هرگونه مشکلی برای این قطعه بوجود آید آسانسور به درستی عمل نخواهد کرد و شما نیاز دارید تا با استفاده از سرویس‎کار آسانسور مشکل بوجود آمده را برطرف سازید.

برای این که از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری بعمل آورید می‎توانید از شرکت آسانسور ‎های فعال در این زمینه خدماتی نظیر سرویس خرابی آسانسور به شکلی منظم و در بازه‎های زمانی مشخص را دریافت نمایید. این قطعات بعد از دریافت اطلاعات و پردازش آنها دستوری را به عنوان خروجی ارسال خواهند کرد که با توجه به آن اقدام مورد نیاز صورت خواهد گرفت.

از ویژگی‎های بارز این قطعات می‎توان به سرعت بالا در پردازش اشاره کرد که همین موضوع سبب شده تا از آنها در بسیاری از سیستم‎ها و مدارات استفاده شود. در تابلوهای فرمانی که از این قطعه در آنها استفاده شده است ویژگی‎های زیادی قابل مشاهده بوده که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. توجه داشته باشید که در صورت مشاهده هرگونه خرابی در سیستم آسانسور اقدام به دریافت خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور بفرمایید تا از خسارات بعدی جلوگیری بعمل آورید.

داشتن هوشمندی بالا در پردازش، قابلیت‎ها و امکانات هوشمند بیشتر، قیمت ارزانتر، سادگی در تولید تابلو، تعمیرات آسان‎تر، امکان برنامه‎ریزی آسان، سرعت عمل بالا، کوچکتر بودن اندازه تابلو برخی از ویژگی‎هایی می‎باشد که در تابلوهای فرمان دارای میکروکنترلر مشاهده می‎شود. با توجه به این که این تابلوها بسیار حساس مس‎باشند در نتیجه بهتر است تلاش کنید حتما در زمان‎هایی مشخص با دریافت خدمات تعمیر آسانسور و یا سرویس خرابی آسانسور از مشکلات احتمالی آنها جلوگیری بعمل آورید.

علاوه‎بر موارد گفته شده در بالا می‎توان به سر و صدای بسیار پائین، انعطاف‎پذیری در برنامه‎ریزی، مصرف برق پائین، وجود انواع پورت تبدیل، مقاومت در برابر خرابی‎های ناشی از نویز و نوسان و وجود حجم بالا حافظه در این گونه تابلوهای فرمان اشاره کرد. در صورتی که در هنگام استفاده از آسانسور متوجه عملکرد نادرست و یا صدای غیر طبیعی از اتاقک آسانسور شدید در اولین فرصت با سرویس‎کار آسانسور تماس حاصل کنید تا به بررسی سیستم مورد استفاده در ساختمان مورد نظر بپردازد و مشکلات موجود را در برطرف سازد.

  • ۰۰/۰۳/۳۱
  • هنگامه میرزایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی